20 Kasım 2010 Cumartesi

Merhaba, Biz Galatasaray'ın Yeni Sezon Transferleri


Öncelikle, bu fotoğraftan başlayalım. Bizim bir arada olduğumuz tek fotoğraf bu Galatasaray'a imza attığımızdan beri. Daha sonra yemek yerken bile bir araya gelemedik beşimiz. Ortak özelliğimiz ise 5 kuruş para verilmeden getirilmiş olmamız. Bunu da sağlayan kulübün maaşlı çalışanı Adnan Sezgin abi. Sağolsun. Yabancı transferde de son saate kadar çalıştı. Tabii son gün son saatten önceki güne kadar ne yapıyordu bilmiyoruz. Neyse, kısaca kendimizi tanıtalım. Fotoğrafa göre sağdan sola.

Merhaba, ben Çağlar Birinci. Çağlar Birinci takas şenlikleri kapsamında Galatasaray'a geldim. Karşılığımda bütün alt yapıyı verdiler. Ben de bana verilen güveni boşa çıkartmayıp Lig Tv'ye muhteşem açıklamalar yaptım. "Kemal Kılıçdaroğlu'nun yerine solun ilacı ben olacağım"a kadar götürdüm işi. Antremanlarda da takılıyorum işte.

Merhaba, ben Ali Turan. Galatasaray için 2.devre tek dakika top oynamadım. Ama Galatasaray'a karşı olmak üzere topu topu 2-3 maçta sağ bek oynadığım için, sağ bek mevkiini bana verdiler. Ben de yapamadım haliyle. Stoper olarak da pek forma şansı bulamadım. Kısmet.

Merhaba, ben Mehmet Batdal. Boyum 1.95. Pivot santrafor kimliğim gereği sineğe bile kafa attığımı sanıyorsanız, yanıldınız. Dahası, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmanın ötesinde, bu fikirle yorum yapıyorsunuz. Kafa golü atmam. Atarım ama az atarım. Sıçramak gibi bir hobim yok. Ayağımı daha iyi kullandığımdan, kafa ile çıkılacak topa ayakla çıkarım. Sıçramam.

Merhaba, ben Serdar Özkan. Galatasaray ile ligde tek maçta forma giyemedim. PFDK tarafından 4 maç ceza aldım ama. Üstüne üstlük menajerlik yapıyorum. Futbolculuk kısmını geçip, direk menajerlikte de parayı kırıyorum. Galatasaray benle anlaşırken, menajere verdiği para da doğal olarak bana geldi. Hobilerim arasında, beyaz atletimle puro içerken kız kesmek, Arda'ya çalım atmayı öğretmek, maça çıkmadan para ve ceza almak var.

Merhaba. Ben kendimi tanıtmıyorum. Beni yolda görseniz tanımazsınız. Florya'da bile, üzerimde takım eşofmanları olmadan görseniz tanımayabilirsiniz. Beni, kim niye aldı bilmiyorum. Mustafa Abi'den bir şeyler kapmaya gayret edeceğim artık. Öncelikle, topa vuramamayı öğreniyorum. Daha sonra toptan uzak kalarak defans yapmayı, hücumda her pozisyonun içerisinde yer almayı, ceza sahasının dışından vurduğum her topu direğin 20m uzağına yollamaya çalışıyorum. Yaşım müsait. Yapabilirim.

İşte böyle. Adnan Sezgin sağolsun, aç kalmadık. Florya da güzel yer. Yalnız çok uçak geçiyor. Bir de sokakların ismi hep çiçek ismi. Florya olmasından malum. Metin Oktay heykeli var. Jupp Derwall antreman sahası var. Var da var. Ohh. Aşçımız da güzel yemek yapıyor. Hayat bize güzel. Sağol Adnan abi.

2 yorum:

M.T dedi ki...

felix mourinho; iyi ki varsın hocam...

el ingenioso hidalgo don quijote de la mancha dedi ki...

gerçekten ibretlik :) küçülerek büyüyeceğiz demişlerdi ya küçülerek küçülme böyle birşey