15 Ocak 2010 Cuma

"İşte Gördüler Salağı"


20.02.2005. Kayserispor, Kadıköy'e geliyor. Maç 7-0 bitiyor. Kayserispor santraforu Gökhan Ünal, topuk pası vereceğim diye takılıp düşüyor. Fenerbahçe tribünleri "salak salak salak" tezahüratını yapıyor. Tarih 07.03.2006. Bir şey ifade etmiyor olabilir 1.sinin ardından. Şöyle söyleyeyim. Gökhan Ünal'ın Fenerbahçe'yi 90.dakikada yıktığı ve şampiyonluğun dengelerini değiştirdiği hafta. Bir sene önce Kadıköy'de "salak salak salak" seslerine maruz kalan Gökhan bu kez golünü atıyor. Hafta içi manşet, röportaj konusu Gökhan Ünal. O da konuşuyor tabii...

Kayserispor’da Fenerbahçe galibiyetinin sevinci sürerken, 90`ıncı dakikadaki golün sahibi Gökhan Ünal ilginç açıklamalarda bulundu. Sarı-kırmızılı takımın yıldız oyuncusu, geçen yıl Şükrü Saraçoğlu Stadı’ndaki Fenerbahçe maçında sarı-lacivertli taraftarların, bir pozisyon sonrası kendisine, `Salak, salak` diye bağırdığını belirterek, `O pozisyonda düşmüştüm. Tribünlerden yükselen `Salak` seslerini unutamıyorum. O gün futboldan çok soğumuştum. İşte o günün intikamını aldım. Bir hesap vardı onu kapattım. Golü atınca inanılmaz mutlu oldum. Bizim için çok şey ifade eden bir goldü` açıklamasını yaptı.

Fenerbahçe maçını anlatırken geçen yıl son dakikada gol attığı ve 2-2 biten Galatasaray maçını hatırlatan golcü futbolcu şöyle konuştu: `Galatasaray'a Borcum Vardı` `Geçen sezon attığım o gol de ligin seyrini değiştirmişti. O gol sonrası Galatasaray darbe aldı, Fenerbahçe ise yükselişe geçti ve şampiyon oldu. Galatasaray`a borcum olduğunu düşünüyordum. Şimdi Fenerbahçe`ye gol attım; durumu eşitledim. Ligin seyrini yine değiştirdiğime inanıyorum` diye konuştu. Gökhan, transferi için konuşmanın erken olduğunu da söyledi.

ek: 1.paragraf ve 2.paragraf farklı kaynaklara doğru yönlendirecektir.
busker için ek; 7-0'lık maçta teknik adam Hikmet Karaman idi.

1 yorum:

pecuchet dedi ki...

o zaman bir gün önce kesin "fenerbahçeyi yenecek güçteyiz" demiştir.