19 Ekim 2009 Pazartesi

Gökmen "The Tourist Hunter" Özdenak


Necati'ye zamanında eleştiride bulunuyordu Telegol aracılığıyla Gökmen Özdenak. Niye şöyle vuruyorsun da, niye böyle pas atmıyorsun diye. Necati de cevap olarak; "abi biz senin penaltı atıcam diye otelde turist vurduğunu da biliyoruz" demişti. O hikayeyi anlattı Gökmen Özdenak, Spor Aşkı programında NtvSpor'da.

"Bir gün hiç unutmam Bursaspor maçıydı. Penaltı kazandık. Penaltıları da hoca bana kullandırırdı. Penaltı da topun üstüne geldim, vurdum sert de vurdum. Kaleciyi terse yatırdım. Gol oldu. Neyse 10 dakika geçmedi aradan bir penaltı daha kazandık. Yine topun başına ben geldim. Topa nasıl vurmuşsam, top tribünleri de aştı, stadın arkasındaki otelin balkonundaki turistin kafasına geldi. Sonra turist şikayetçi olmuş ama bulamamışlar atanı orada."

0 yorum: