16 Eylül 2009 Çarşamba

2 İneğiniz Varsa...


Böyle bir espri vardır hani duymuşsunuzdur daha önce. Siyasi temellidir. İki ineğiniz varsa diye başlar, siyasi görüşlere göre eğilir, bükülür, değişir. Bunu futbol dünyasının isimlerine uygularsak ne olur diye düşündüm ve yazıyorum. Tamamen spontane, o an aklıma ne gelirse artık.. Rezil birşey bile olabilir.

Hıncal Uluç; "Ben, iki ineğin aynı anda sahada kaldığına inanamıyorum. Kenardan teknik adamın buna seyirci kalması da inanılmaz. Bu ne korkaklıktır ya."

Sergen Yalçın; "Şimdi Ercan Taner, bu 2 inek Beşiktaş takımının oyuncusu değiller. Kalitesi altında eziliyorlar. Denizli'nin bu 2 inek sevdasından vazgeçmesi gerek ayrıca."

Fatih Terim; "Benim için 2 inek, 3 defans felan boş yani. Benim için hücum önemli olan"

Haldun Üstünel; "2 ineğimiz olduğunu kim söyledi. Az önce İsviçre Alp'lerinden bir tane daha transfer ettik"

Gökhan Zan; "Mandıracılık alanında efsane olmak istiyorum"

Sinan Engin; "Bu 2 inek, en az 5 boğa eder"

Hakan Ünsal; " Yani aslında bu 2 ineğin rakipleri o kadar da güçlü değilmiş"

Ertem Şener; "Bu 2 inek doğduğunda; Alex Ferguson, Manchester'ın başındaydı"

Emre Tilev; "Alman Ernst"

Fuat Akdağ; "Twitter'larına bakalım"

Rıdvan Dilmen; "Süt verir"

2 yorum:

Burak Eken dedi ki...

Bunlar da benden; :)

Ömer Üründül: "Modern futbolda 2 inekli sistem diye bir şey kalmadı."

Gökmen Özdenak: "İneklere dayalı düzen, kulüpleri esir almış durumda."

Mustafa Denizli: "İnekler bana kılavuzluk yapamaz."

ranger dedi ki...

emre tilev süper :D