19 Haziran 2009 Cuma

Nilüfer Üzerindeki Kurbağa


"Final serisinin 4.maçıydı. Stres ve gerilim üst düzeydeydi. Hepimiz koç'un bizi motive edici birşeyler söylemesini, bize seri ile ilgili önemli şeyler söylemesini, bize bu anlarda yardımcı olmasını bekliyorduk takım olarak. Ve konuşmaya başladı. "Hepinizden şimdi yerlerinize oturmanızı ve gözlerinizi kapamanızı istiyorum. Kendinizi nilüfer çiçeği üzerindeki bir kurbağa gibi düşünün ve buna konsantre olun" dedi bize. Şaka yapıyor herhalde dedim ama gözlerimi de kapadım. Bir yandan gülerken, tek gözümü açtım ve acaba herkes bunu yapıyor mu diye baktım. Herkesin gözleri kapalıydı ve ciddi ciddi bunu yapıyordu."


Kobe Bryant (Orlando - Lakers final serisinin 4.maçından önce takımın nasıl konsantre olduğunu Conan O'Brien Show'da anlatırken...)

0 yorum: