14 Haziran 2009 Pazar

Fotomontaj Forma || Beşiktaş'lı Duruşu


Mehmet Topuz, "Ben Beşiktaş formasını giymedim, ben sadece formayı elimde tuttum. Üzerimde forma olan fotoğraflar, montajdır" dedi. Be kardeşim, Aziz Yıldırım seni almayacak diye gittin koşa koşa Demirören'le anlaştın, "Doğuştan Beşiktaş'lıyım" dedin, Fener bonservisini alınca yan çizmeme adına buna devam ettin, sonra Aziz Yıldırım 45 dakikada transfer işini halledince, adeta dünyaya yeniden gelmiş gibi imza töreninde sırıttın, sonra da böyle diyorsun. Hoş sen böyle dedin diye, üzerindeki formayla olan fotoğrafın, sanki bana göbekli, gayet normal Türk insanı fiziğine sahip birisiymiş gibi geldi ya neyse...


Gelelim Beşiktaş cephesine... Levent Erdoğan, "Topuz Beşiktaş'lı duruşuna sahip değilmiş" dedi. Nedir bu duruş Allahaşkına. Sayın Erdoğan, söyle de bilelim biz. Sen de var mı bu mesela? "Bu duruş nedir?" desem sana "Sayın Seba" veya "Baba Hakkı" demeden nasıl açıklayabilirsin? Kendini örnek verebilirmisin mesela? Çok Sayın Başkan'ın sahip midir bu duruşa? Camia içerisinde bir tek geçen sene Ertuğrul Sağlam bu duruşu gösterirken, kovarcasına yollamak mıdır senin Beşiktaş'lı Duruşu adını verdiğin şey? Kendinde veya Başkan'ında gösteremediğin bir şeyi transferinde mi bekliyorsun? Bence bu "duruş" kelimesini siz yönetim fazla kullanmayın. Saygın isimlerin, camianın yüz akı olmuş kimselerin, yıllar boyu tırnakları ile yaptığı bu eseri, gelecek nesillere miras bıraktığı böyle bir miras'ı siz harcamayın. Zaten mali anlamda harcadınız, manevisini de bitirmeyin de, gelecek nesil sizden fazla bahsetmesin...

2 yorum:

stalker dedi ki...

kolundaki koca saat de mi fotomontajmış acaba?

Bay Kerahet dedi ki...

mehmet sol koluna bakarsan kaymak gibi anlarsın ki giymiş. (saate dikkat)

neyse, keçke giymeseydi.