25 Mart 2010 Perşembe

Engin Baytar

Birileri bu adama demiş ki; "Sen yetenekli futbolcusun..!" Engin de bu cümlelerin üzerine düşünmüş, taşınmış ve şöyle bir çıkarım yapmış; "Madem yetenekliyim benim neden AMC triplerim yok!"

Bu adamın yetenek dahilinde ben bir şey yaptığını görmedim. Bu adamın yeteneği şehir efsanesidir. Herkes olduğunu söylüyor ama gören, gösteren, izleten yok. Mütemadiyen kırmızı kart görme, çemkirme özelliği olabilen, hem de bunları bir yetenek sergileyemeden yapan, başka bir isim daha görmedim ben...

Sen yetenekli felan değilsin Engin. Saç traşın öyle gösteriyor...

3 yorum:

Gençay Ergez dedi ki...

trabzonda çok izlemedim amma Gençlerbirliği'nde arsızlaşmayıp futbol oynadığı zaman muazzam yeteneğine şahit oldum. İstedimi tek başına maç alabiliyor. Frikikleri de fena değildir. Konya'ya bide Antalya'ya nerdeyse kornerden gol attığını gördüm. Sergen vakası kendisi bi yerde.. ama daha arsızı..

AcıbadeM dedi ki...

Sergen'deki yeteneğin kaçta kaçına sahipki vaka olmuş bir 'ipimle kuşağım, p..mle t...ğım' mantalitesine sahip olmuş kendisi. Eskişehir'de de kritik gollere imza attı ama agresif tavırları sebebiyle barınamadı. Saç traşı bile kurtarmaz yani. Asker traşlı Umut ondan iyidir.

Arif dedi ki...

Yeteneksiz bir herif değil.Ancak inanılmaz derecede antipatik.