18 Ocak 2011 Salı

"Gitme Kal!" Diyemedik



Bir futbolcu düşünün ki takıma transfer olduğunda tribünler onun için şöyle bir beste yapmış olsun:

8 milyon euro, bayıldık biz sana, fenere koymazsan, koyarız ...

Tabata'ya her zaman "acıyarak" baktım biraz. Beşiktaş'a transferi doğruydu demek kolay değil ama şartlar duble yazık etti adama. Bir başkan'ın "kişisel işleri-çıkarları" doğrultusunda başka bir başkan ile yaptığı "ticaret"in ucunun dokunduğu adamdı. Bize gelmeden önceki Antep performansı -mükemmel olsa da- manyakça rakamların sebebinin performans (alttaki tabloya dikkat) olmadığını; Kızıl & Demirören ortaklığının bu transferdeki payını biliyoruz.

Mesela 2 milyon euro'ya transfer edilseydi ve takıma "kurtarıcı" olarak değil de "rotasyon elemanı" olarak alınsaydı bu duruma bu kadar kolay gelinir miydi? Taraftar bu kadar kızabilir miydi?

Tabata'ya kişisel olarak kızamadım ben. Direkt olarak "Tabata Kavramı"ndan nefret ettim. Mesela Delgado'dan çok daha fazla nefret ederdim, Tabata'ya üzülüyordum diyeyim. Sonuç olarak "gitme kal" diyemedik adama, diyemezdik de.


1 yorum:

fabianernst dedi ki...

aynen oyle o bonservis işinde filan kotu işler dondu.lakin tabata nın bjk tarhinin en kotu performanslarını yapan futbolcular kervanına katmamıza engel değil.ama gene de yazık oldu başkan ilk sene yazık etti ikinci sene delgadocular.çok kotu oynadı ama o da ezildi haliyle.tribundeki delgadocular salyalarla madem senin yuzunden gitti adamımız sen oyna bakayım dediler.buradan delgadoculara seslenmek istiyorum sizin tabata ya kızgınlığınız futboldan anlamadığınızn yuzunuze vurulmasıydı siz delgado nun gidişine değil asıl buna kızarak bu adamı yediniz.özetle bu tabata rezaletti ama delgadoyu yollatarak da olsa kulube epey katkısı olmuştur.ah bi de delgado olsaydı bu kadr puan farkı olmazdı demiyorlar mı kor olur badem gozlu messi olur bunlara.neyse hem tabata dan hem delgado dan kurtulduk hayırlı olsun